Service Protocol

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Privacy *

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/.

Formulier service protocol

Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 
Protocol klachtenafhandeling
Klacht
Consument moet voldoen aan
Afhandeling
Niet geleverd
Reactie binnen 1 week
Alsnog leveren met excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag.
Niet geleverd, niet thuis
Reactie binnen 1 week
Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen.
Te laat geleverd
Reactie binnen 2 dagen
Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag.
Te vroeg geleverd
Reactie binnen 2 dagen
Nogmaals leveren met excuus.
Kwaliteit niet goed
Toonbaar binnen 7 dagen
Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw bezorgen van zelfde bestelling.
Onvolledige levering
Reactie binnen 2 dagen
Nalevering van het ontbrekende.